fredag 18. mars 2016

Påskesokker

Da er påskesokkene til eldste barnebarnet ferdig.
Kyllingsokker, strikket i 7 brødre garn (og litt mor aase).
Ingen oppskrift. Bare vanlige gule ullsokker, med
oransje tåfelling, som jeg broderte et par øyne på.
De ble vel ganske søte:)
I dag er det full fart her. Pakker og styrer for å kan være på hytta
hele påsken. Det er i alle fall planen, så får vi se åssen været blir.
 
Jeg har pakket ned masse garn og pinner, så jeg har jo i alle fall
en plan om å få strikket noe der. Men vi får se. Har jo
også pakket ned 3 bøker, ukeblader og kryssord:)
 
Litt optimistisk å tro at jeg skal få pløyd igjennom alt det
der i løpet av påsken;)
Aller helst vil jeg jo være ute i påskesola, men skal vi
tro på Yr og Storm, så blir det mye innevær, og da kan det
være lurt å ha med noe å holde på med:)
 
GOD PÅSKE!


2 kommentarer:

  1. Desse var knallsøte.
    Det blir nok glede hos den som får slike fine lestar.
    Hyttepåske her også, men rart kor tida går,
    bøkene og strikket må konkurrere med alle andre
    aktiviteter som dukkar opp når mange er samla.

    God påske frå Anne-Mari

    SvarSlett