lørdag 27. september 2014

Rilletøfler

Har strikket tre par rilletøfler av Naturgarn fra Coop Obs.
Garnet er 100 % ull, så det blir vel ikke verdens mest slitesterke tøfler,
 men de varmer godt så lenge det varer :)
Av en eller annen grunn kjøpte jeg tre nøster av hver farge, enda jeg visste
at det går med to nøster til ett par tøfler, så da ble det "restegarntøfler" til slutt.
 
Sånn her ser de ut på foten..
Sitter godt, bare man passer på å ikke strikke for mange riller.
Jeg har ikke fulgt oppskriften helt der...
 
Og oppskriften, den fant jeg her.
Ser at de heter Easy Steps, men da jeg noterte meg oppskriften for en god stund siden 
mener jeg at de het Rilletøfler, så da kaller jeg dem det fortsatt...så det så :)
 


2 kommentarer:

  1. De så veldig gode ut å ha på beina! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er de også:) Og så er de så enkle å strikke. Super oppskrift :)

      Slett